Loading...

Branding na imprezach sportowych i eventach outdoorowych

Home/mado-media/Branding na imprezach sportowych i eventach outdoorowych

Branding podczas imprez sportowych i eventów firmowych

Organizacja imprez outdoorowych to ciężki kawał chleba, podczas którego trzeba uwzględniać tak wiele czynników jak: gastronomię, sanitariaty, opiekę medyczną i porządkową, służby ochrony i wiele, wiele innych aspektów tj. odpowiednie obrandowanie imprezy. Ktoś zapyta; po co brandować? A po to – organizatorze drogi – abyś mógł na tym zarobić, dając innym możliwość do reklamowania samych siebie i co więcej, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Ale kto z tego skorzysta? Każdy! Eventy na świeżym powietrzu to absolutny hit przyciągający setki osób, Twoich potencjalnych klientów. Wystarczy pójść i zobaczyć jak wygląda każda impreza sportowa – dziesiątki flag i namiotów promocyjnych, animatorzy na stanowiskach, słowem wszystko byleby zainteresować widza, a jak wiadomo, nic tak dobrze nie przyciągnie czyjejś uwagi jak ciekawie zaprezentowana reklama.

 

Jak zaprezentować swoją firmę podczas imprezy outdoorowej?

Obecnie istnieje bardzo wiele rozwiązań umożliwiających nam reklamowanie własnych brandów podczas tego typu imprez. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem są oczywiście flagi i namioty promocyjne, obrandowane dowolnym nadrukiem, umożliwiają stworzenie małego punktu promocyjnego dla naszej firmy. Namiot stanowi również doskonałe zaplecze, gdzie możemy stworzyć tymczasowe biuro z wykorzystaniem stojaków na ulotki, lad promocyjnych i innych, mogących znaleźć się wewnątrz konstrukcji systemów.

 

Jaki nośnik wybrać?

Chcąc odpowiednio zaprezentować się podczas eventu  musimy zastanowić się nad kilkoma ważnymi aspektami; na jakich nośnikach nasza reklama najlepiej się zaprezentuje i co równie ważne, dopasować system do warunków i miejsca ekspozycji. Neutralnym rozwiązaniem są odpowiednio dopasowane flagi, posiadające metalowe bądź plastikowe kotwice, oraz namioty reklamowe o różnych wielkościach. W warunkach wietrznych obie opcje sprawdzają się bardzo dobrze. Posiadając jednak dodatkowe wytłumienie dla wiatru w postaci drzew (parki), można zastosować rollupy outdoorowe (zakotwiczone do gruntu) oraz inne systemy banerowe.

 

Czasami są jednak takie sytuacje, że temat imprezy outdoorowej to dla nas nowość i nie wiemy skąd, i jakie systemy pozyskać… jeżeli jednak tutaj jesteście i czytacie te słowa, no cóż, wiecie do kogo wysyłać zapytania. Zapraszam w imieniu całego zespołu do kontaktu.

 

Aktualności z branży i co nowego w świecie Mado Media

Dane rejestrowe

'Mado-Media' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Powstańców Warszawy 79
Pruszcz Gdański 83-000

NIP: 5832799134
REG: 192764197
KRS: 121494

Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku VII
Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał Zakładowy 50.000,00 zł - opłacony w całości.

Skontaktuj się z nami

Sprzedaż systemów reklamowych:

Województwa: Cała Polska z wyłączeniem Mazowieckiego, Łódzkiego i Podlaskiego
tel. do pracownika: 519 305 793
malgorzata.kozlowska@madomedia.pl

Województwa: Mazowieckie, Łódzkie, Podlaskie
tel. do pracownika: 519 305 789
joanna.dobkowska@madomedia.pl

Dział stoisk targowych krajowych:
tel. do pracownika: 519 305 785
robert.kaliszewski@madomedia.pl

Dział stoisk targowych zagranicznych:
blazej.kupiec@madomedia.pl

2017-06-19T13:34:10+00:00
Avada WordPress Theme