Namioty, jako forma schronienia, towarzyszą ludzkości od tysiącleci. Obecnie, gdy mówimy „namioty” dalej myślimy przede wszystkim o czymś, co da nam schronienie w dziczy. Lub nad jeziorem, czasem na jakimś festiwalu. Innymi słowy namiot, bardzo słusznie zresztą, kojarzy nam się z miejscem do spania, gdy jesteśmy poza domem.

Warto jednak pamiętać, że namiot jest nie tylko dobrym schronieniem. Jest także świetnym sposobem na zaprezentowanie swojej firmy! Festyn pod gołym niebem? Nie ma problemu. Namiot jest wytrzymały i wodoodporny. Targi w dużej hali? Proszę bardzo. Namiot stworzy przyjemną, prywatną przestrzeń na spotkania ze swoimi przyszłymi klientami.

Namiot reklamowy jest łatwy i szybki do rozłożenia (10 minut jeżeli nie mamy wprawy). Składa się do małych rozmiarów, dzięki temu łatwo go przechowywać. Aluminiowa konstrukcja czyni go lekkim, dzięki czemu z łatwością przetransportujemy go na właściwe miejsce. To wszystko to bardzo istotne zalety, ale nie są najważniejsze. Najistotniejsze jest to, że ściany namiotu mogą być zadrukowane w dowolny sposób tworząc wyraźną i rzucającą się w oczy reklamę. Nie sposób zignorować takiej reklamy bez względu na to w jakim terenie jest postawiona.

Dodatkową zaletą namiotu jest jego wielkość. Nawet najmniejszy pozwala udekorować wnętrze dodatkowymi elementami takimi jak stojaki na ulotki, krzesła i roll upy. Średniej wielkości umożliwia przygotowanie przytulnego wnętrza w którym wygodnie przyjmiemy naszych klientów. Ten element jest niezastąpiony na dużych targach, gdzie zwykle jest głośno. Ściany namiotu będą tłumić dźwięki z zewnątrz, a dobrze urządzone wnętrze pozwoli rozmówcom skupić się na istotnych kwestiach.

Namiot reklamowy można dostosować do potrzeb. Może to być sam dach, dach z jedną pełną ścianą, dach z jedną pełną ścianą i jedną połową ściany, lub też można zakupić pełny namiot składający się z dachu i trzech pełnych ścian. Możliwości jest wiele. Później można odczepiać, lub doczepiać poszczególne ścianki tworząc kolejne warianty raz zakupionego produktu.

I tym sposobem dochodzimy do kolejnej, ogromnej zalety. Namiot reklamowy jest doskonałą inwestycją! Nie jest to bardzo duży wydatek, a jest niezwykle odporny i wytrzymały. Może służyć całe lata na wielu imprezach za każdym razem dając właścicielowi szansę na perfekcyjne zaprezentowanie się. A gdyby zmienił się wizerunek graficzny firmy? Można zwyczajnie wykupić oddzielny wydruk.

 

Z dużym wyborem namiotów można zapoznać się na stronie naszego sklepu:
https://sklep.madomedia.pl/outdoor/namioty-reklamowe