Systemy wystawiennicze Mado Media

Darmowa dostawa od 1000zł!

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!

Do darmowej dostawy: 1 000,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Tekstylna ścianka reklamowa - jednostronan czy dwustronna?

Czym różnią się tekstylne ścianki reklamowe jedno- i dwustronne?

Tekstylne ścianki reklamowe to jedno z najczęściej wybieranych narzędzi do promocji marki na targach, konferencjach, eventach czy w punktach sprzedaży. Dzięki swojej mobilności, łatwemu montażowi i dużej powierzchni reklamowej, pozwalają przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jednym z podstawowych wyborów, przed jakim staje zamawiający, jest decyzja: ścianka jednostronna czy dwustronna? Czym się różnią i która opcja będzie lepsza dla Twojej firmy? Sprawdźmy!

Tekstylna ścianka reklamowa jednostronna - klasyka wśród materiałów promocyjnych

Wersja jednostronna to najpopularniejszy wybór wśród klientów. Grafika umieszczona jest tylko po jednej stronie konstrukcji – zazwyczaj tej, która jest skierowana w stronę odbiorców.
Zalety ścianek jednostronnych:

    Niższy koszt produkcji – druk na jednej stronie oznacza mniejsze zużycie materiału i niższe koszty.

    Idealna do ustawienia przy ścianie lub gdy inne stoisko lub ścianka stoi bezpośrednio za Twoją – w tym wypadku druga strona i tak jest niewidoczna.

Tekstylna ścianka reklamowa dwustronna – podwójna moc przekazu

W wersji dwustronnej ścianka posiada grafikę zarówno z przodu, jak i z tyłu. To rozwiązanie idealne na większe powierzchnie targowe lub eventy, gdzie ściana stoi w centralnym punkcie i jest widoczna z każdej strony.
Zalety ścianek dwustronnych:

    Podwójna ekspozycja – Twoje hasła, logo czy oferta będą widoczne z obu stron.

    Profesjonalny wygląd 360° – estetyczny wygląd niezależnie od kąta patrzenia.

    Lepsze wykorzystanie przestrzeni – w dużych halach targowych ścianka może służyć jako centralny punkt stoiska lub separator przestrzeni.

Co wybrać? Jednostronna czy dwustronna?

Wybór zależy przede wszystkim od:

    lokalizacji stoiska – czy ścianka będzie stała przy ścianie, czy na otwartej przestrzeni?

    budżetu – ścianki dwustronne są droższe, ale dają większy zasięg ekspozycji.

    potrzeb komunikacyjnych – czy chcesz pokazać jedną główną grafikę, czy potrzebujesz przekazać więcej informacji?

Podsumowanie

Zarówno ścianki jednostronne, jak i dwustronne mają swoje zalety. Jeśli zależy Ci na prostym, budżetowym rozwiązaniu – wybierz wersję jednostronną. Jeśli natomiast chcesz wyróżnić się w tłumie i maksymalnie wykorzystać możliwości przestrzeni – postaw na opcję dwustronną.

Niezależnie od wyboru, pamiętaj – dobra grafika i jakość wykonania to klucz do skutecznej promocji.

Potrzebujesz pomocy w doborze idealnej ścianki reklamowej? Skontaktuj się z nami – doradzimy najlepsze rozwiązanie dla Twojej marki!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl